neděle 3. dubna 2016

O víkendu

bylo božsky.



Na zahradě u rodičů,
první letošní káva venku.
Pučící stromy,
v trávě fialky a první pampelišky...
♥♥♥
A hlavně nám svítilo slunce!
Nová míza do mých žil!
Často zapomínám, jak moc ho potřebuju...
Prostě přišlo jaro,
S takřka dětskou radostí ruku v ruce.
Život je teplejší...


Ještě víc těch slunečných dnů a co nejpříjemnější začátek pracovního týdne!

foto Pinterest

6 komentářů:

  1. Unás bylo bylo také hezky ale zmrzku jsem tedy neměla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem kolem stánku mlsně chodila už týden před otevřením!
      Zdravím!

      Vymazat
  2. Janinko opravdu byl včera nádherný den. Já jsem si čistila hlavinku prací na zahrádce. Sice mne dnes bolí celý človíček,ale je mi krásně jarně❤
    Měj krásné jarní dny, paaa❤❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni to věřím. Jako dítě jsem práci na zahradě nesnášela, teď sním o tom, že si přídím svou vlastní...
      Zdravím tě srdečně!

      Vymazat
  3. Mám to podobně, zimu nesnáším pro krátké dny bez světla...ale nyní letím mezi paprsky sluníčka a jsem k nezastavení...přála bych si,aby toto období trvalo dvojnásobně dlouho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nové začátky a radost z očekávání všeho, co přijde!
      Dny delší, teplejší a voňavé...
      Zdravím a mávám!

      Vymazat