čtvrtek 19. dubna 2018

Willow tree

Občas nějaká přibude.
Většinou jako představa toho, co mě zrovna zajímá nejvíc.
Co je nejdůležitější.
Anděl naděje. Pokrm hladových, záchytný bod zoufalých, hvězda šťastných.
Laskavost. To největší slovo vůbec.
Domov. Kde jinde jsme doma, když ne sami v sobě?
A Přátelství.


Možná, že přátelství a blízkost obecně souvisí s možností udržet co největší otevřenost, poctivost a citlivost vlastní a ještě někoho jiného.
Máme různé hrany. Jedna nás spojuje, ostatní se mohou lišit.
Máme spolu pevné hranice, pevnější než s jinými, protože jednáme v daleko větší vzájemnosti.
Buďme vděční, pokud máme takového člověka.
A stane-li se z přítele spřízněná duše, máme víc štěstí, než jsme si odvažovali přát.

12 komentářů:

  1. Krásné, pravdivé, k zamyšlení. Díky.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju. Pravdou je, že v poslední době na to myslím hodně často.
      Mávám!

      Vymazat
  2. Janinko za každou spřízněnou duši jsem vděčná..❤❤❤
    Asi cítíš co si myslim ❤.Měj se moc krásně moje milá.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že ano, Zdeni! Jsem na to stejně.♥♥♥
      Přeju krásné dny!

      Vymazat
  3. Milujem anjelov a spriaznené duše. Tá moja žiaľ pred dvoma rokmi náhle odišla...
    Pekný víkend,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto. Je mi jasné, že ta ztráta s sebou nevyhnutelně nese obrovské utrpení.
      Zdravím tě srdečně...

      Vymazat
  4. Krásné. ❤ Souhlasím.
    Přeji krásný víkend. Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherné dny i tobě!
      A opravdové přátele ti přeju...

      Vymazat
  5. Mnoho lidí je bez domova, mnoho lidí se nepustí dál než na práh svého bytí... a svět podle toho vypadá.
    Ještě se mnohému musíme učit, mnohé chápat, pak bude schopni k sobě nějakého anděla pustit.
    Krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, mnoho duší je v nouzi, o to víc je třeba rozdat...

      Vymazat
  6. Mít opravdovou spřízněnou duši je obrovský dar! Krásně jsi to vystihla! Krásný jarní večer přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to jeden z největších darů. A velký závazek. Odpovědnost taky...
      Krásné dny!

      Vymazat