neděle 8. dubna 2018

Je mi

pětatřicet jar...


Možná, že ještě nejsem tam, kde bych chtěla být,
ale doufám,
že jsem blíž, než jsem byla včera...

16 komentářů:

  1. Milá Janičko - krásné narozeniny a krásný věk, tak všechno nejlepší. Kdy mi bylo pětatřicet? To už je dávno a ty máš celý život před sebou. Ať se ti splní všechny tvoje sny a přání.
    Pěkně je u tebe na návštěvě, poslechla jsem si nečekaně i Gregorian voices BYLI ÚŽASNÍ. Měj pěkný slavnostní den. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu i za přání! Gregoriáni byli fakt dobří, ale více středověku by to chtělo!
      Mávám!

      Vymazat
  2. Moje milá Janinko,
    ze srdíčka Ti přeji vše nejlepší. Mnoho krásných dnů a zážitků.
    Převelikou kupu zdraví, protože to je v životě to nejdůležitější.
    A mnoho andělů kolem Tebe..
    Užívej si každičký den, mládě mladý :-)
    Mám tě moc ráda a jsem šťastná za naše přátelství.. Z ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá, děkuju moc. Opravdu doufám, že pár andělů kolem sebe mám, i když někdy docela dost opelichaných... Mají holt dost práce!
      Za naše přátelství jsem moc vděčná!

      Vymazat
  3. Jani, to je tak kouzelný věk, užívej ho plnými doušky a přeji ti k tomu hodně pevného zdraví, lásky a spokojenosti.
    Vše nej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda kde jsem, nevrátila bych zpátky ani minutu.
      Krásné jaro přeju!

      Vymazat
  4. K tomu krásnému věku přeji hodně štěstí, spokojenosti, lásky a spoustu zdravíčka, prostě všecho nej, nej, nej ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Vážně si myslím, že je to tak nějak dobrý věk...
      Krásné dny!

      Vymazat
  5. Veliká gratulace. :-) Přeji pevné zdraví a všecičko nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, přeji Ti vše krásné, hlavně zdravíčko, lásku a to ostatní už přijde samo ;-). Doufám, že oslava byla velkolepá :-)). ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, máš pravdu, s láskou je to všechno nějak lepší...
      A oslava? Dejme tomu, že byla!
      Hezké jaro přeju!

      Vymazat
  7. Dodatečně vše nej, hlavně hodně zdraví, stále prlno nápadů a skvělé lidi kolem sebe.
    Ja chci taky 35 let :-))). Užívej života a vše co nabízí.
    Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Což o to, nápady mě úplně fackujou, ale času přidat by to chtělo...
      Zdravím tě srdečně!

      Vymazat
  8. Jani, dodatečně všechno nejlepší ke krásným narozeninám! Ať máš vše po čem tvoje srdce touží... buď jednoduše šťastná!
    Katka

    OdpovědětVymazat