čtvrtek 30. července 2015

Přines mi slunečnici omámenou světlem

Potřebuju spoustu zápisníků, sešitů, bloků...


Miluju seznamy.
Kreativních projektů.
Rodinných a osobních plánů.
Profesního růstu.
Toho, co jsem četla a co číst budu.
Co budu vařit a nakupovat...


Zapisuju si zajímavé myšlenky.
Ukázky z knih.
Dobrých dvacet let si vedu deník. 
(Nemůžu ani uvěřit, že už je to tak dlouho!!!)
Teď mám nejraději svůj pruhovaný zápisník.
Nápad převzatý z toskánské trilogie:
Přines mi slunečnici omámenou světlem...
Každý den jeden krásný obraz.
Moc mi to pomáhá hledat to pěkné. 
V běžných dnech a běžných věcech.


Snad den, na který čekáš, nepřijde ani jako svátek; jen všední den, pondělí života, nový den.
Nad lesy svítá.
(K. Čapek)



2 komentáře:

  1. Jsi fajnová kočka, nemám v sobě tolik disciplíny na psaní deníků a tuším, že by mi kolikrát otevřely oči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak známo, lidská paměť je selektivní a mnohdy se fakt nestačím divit!
      Napsané totiž zůstává...

      Vymazat