sobota 28. července 2018

V poslední

době se mi stávalo, že cokoli vytvořím,
chvíli poté vypárám...
Z různých důvodů, ale nejčastěji proto,
že nemám ráda všechny ty dokončovací práce...
Sešít, začistit konce, vypnout...
 ♥
Nakonec jsem si to párání musela zakázat a pár věcí se mi dokončit podařilo.
Samozřejmě, většinou šly z domu!

 Deka do kočárku a cestovní zádobník na plenky.
Když se kamarádce narodí dítě, je najednou plno příležitostí k tvoření!


Síťovka. Občas mám dojem, že je hitem letošního léta.
Děláme je všichni.
Já teda taky!



Po hodně dlouhé době taky něco, co si nechám pro sebe.
Šátek z mixu alpaky a hedvábí.
Úžasný na dotek, ale jak ta příze z háčku klouzala!!!



♥♥♥

Lidi, jediní opravdoví lidi, co znám, jsou blázni, blázni do života, ukecaní blázni, cvoci ke spasení,ti, co chtějí mít všechno - a hned!, kteří nikdy nezívají a neříkají věci-co-se-sluší, ale hoří, hoří, hoří jako ta báječná rachejtle, co se rozprskne a vystřelí tisíce pavoučích nohou proti hvězdám, jen namodralá světluška zůstane uprostřed a všichni vzdychnou "Jůůů".
(Jack Kerouac)

Všem Hvězdám i Světluškám - ať září...

8 komentářů:

  1. Šátek je jak pavučinka, Jani. Ať se ti krásně nosí.
    Ať žijí všichni blázni světa, tak to vidí
    Henrieta:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko děkuju, hned mám veselejší den!
      Mávám!

      Vymazat
  2. Moje milá jak já ti rozumim.. Začátky miluji, protože to očekávání výsledků je pokaždé příjemné polechtání u žaludku 😊, ale ty konce... No někdy bývají mě představy o výsledku úplně jiné 😊...
    Set pro miminko je moc krásný, síťovka parádní a ten šátek...jedna velká,nadýchaná pavučinka. Prostě kdo umí,umí.
    Tvé tvoření je úžasné. Objímám a mávám.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, my si rozumíme, viď?
      Vždycky tě tady moc, moc ráda vidím!
      Zdravím tě srdečně ♥♥♥

      Vymazat
  3. Janičko, krásné tvoření. Miminko bude ležet pod hvězdami, síťovku jsem nezkoušel, ale moc se mi líbí a tvůj šátek je nádherný. Jak píše Zdenička, nadýchaná pavučinka. Jack Kerouac to krásně napsal. Janičko, měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miminko bude ležet pod hvězdami... Tos vystihla přesně! Vlastně mi to došlo až díky tobě!
      Ivi krásné dny ti přeju!

      Vymazat
  4. Moc krásné tvoření! A pravdivá slova na závěr!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat