středa 4. července 2018

Athos II.

Dneska ještě zpráva těm, co si pamatují článek k výzvě Stopa zvířete.
Těm, co se na Athose ptají.
Těm, co mají ke zvířatům blízko.
♥♥♥
Nejdřív jsem chtěla napsat o tom, jak se konaly závody kdesi v Horní Bříze.
Mezinárodní mistrovství!
Prestižní závod o postup na mistrovství světa.


O obrovském úsilí těch dvou.
O odhodlání.
O odvaze.


O tom, že sportovní kynologie není snadná.
Vyžaduje spoustu času, obrovské množství energie, vytrvalost, a samozřejmě - touhu.


Jenomže pak jsem to viděla!!!
Na čem vlastně záleží. 
Co je opravdu důležité a co v nás zůstane, až adrenalin klesne,
na hřiště se vrátí fotbalisti a na poháry začne sedat prach...


Je to o radosti a potěšení.
O vzájemné důvěře.
O spolupráci.
O lásce.


O tom, že někdy to, co vypadá jako porážka není vůbec porážka.
A nejlepších poučení se nám dostává v ten nejtěžší den.


A mimochodem - byli zatraceně dobří!



12 komentářů:

  1. Každá láska je těžká, každé partnerstvi také.Ale oni dva jsou úžasní.Moc jim gratuluji Tobě milá Janinko posilám mnoho pozdravů.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, první věta! Tisíckrát máš pravdu! Děkuju za to!
      Zdravím a mávám!

      Vymazat
  2. Je to sehraná dvojka, parťáci. A Athos je frajer!
    Krásné léto, Jani.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem si myslela, že Athy je zabiják. Ale je to vážně frajer a miláček!
      Měj se moc pěkně♥

      Vymazat
  3. Janičko, jeden bez druhého by to nedokázal. Posílám velkou gratulaci a tobě přeji sluníčkové léto. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou tým. Sehraný a báječný.
      Krásné dny i tobě!!!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelné spojení člověka a zvířete a fotky mne dojaly, vezmou za srdce snad každého...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě rozhodně, jsem ráda, že jsme na tom stejně!
      Zdravím a mávám♥

      Vymazat