pátek 30. března 2018

Psi a vlci

Většina všeho, co vytvořím jde z domu.
(U mě rozhodně platí to o kovářově kobyle...)
♥♥♥
Tento měsíc jsem vytvořila něco pro
jednu úžasnou, silnou a statečnou ženu,
za jejíž přátelství jsem nesmírně vděčná...


Často přemýšlím, co vlastně máme společného.
Co lidi drží pohromadě?
Proč chtějí být spolu?
Jak je možné, že se setkají, čistí, upřímní, rovní, připraveni dávat a být ještě lepší?


Děti má ráda. 
A psy. Ty hodně. Na vrcholové úrovni. Tudy.

Zdroj: https://www.odjanice.cz

Možná že o tom, kdo jsme nerozhoduje vzdělání, vzhled ani talent, ale to, jak se chováme k ostatním.




4 komentáře:

  1. Jsem na tom Janinko stejně, málo výtvorů mi doma zůstává..
    Ale já tak ráda rozdávám radost..❤
    Určitě Tvé úžasné dárky úžasnou ženu potěšily u srdíčka..A o tom to celičké přece je.
    To co cítíme u srdíčka je to nejdůležitější.
    Požehnané Velikonoce ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, tos teď řekla přesně! Jde o to rozdávat radost!
      Ale popravdě, ušít si nějaké nové ubrusy už vážně potřebuju... Ale stejně zase pracuju na něčem, co u mě nezůstane.
      Krásné dny měj♥♥♥

      Vymazat