čtvrtek 29. března 2018

Brave...

Přiznávám,
je tady poněkud ticho...
Nechci a neumím dělat věci napůl,
tak jsem se dlouho rozmýšlela...
Chci tady s vámi být.
Je to pro mě důležité...
♥♥♥
Často myslím na jeden z nejstručnějších rozhovorů s 
Petrem Hruškou.
Zmínil dvě zásadní věci - otevřenost a blízkost.
Ne jako nějaký měřitelný rozměr,
ale stav, který člověk pozná, když ho zakouší...

Sdílení s ostatními.
Sdílení se s ostatními.
Popravdě, vždycky mi to nahánělo spíš strach...
Připadalo mi to krajně nebezpečné. 
Risk pokaždé, vyjdu-li s kůží na trh...
Jenomže možná právě tohle znamená být člověkem.
Někdy se riskovat nedá, protože k tomu nejsou síly.
A jindy člověk riskovat musí, i když to vůbec neměl v úmyslu.
Ale odmítat riziko je sám o sobě dost velký risk.
Nechci riskovat, že prožiju život ve stavu obrany,
že ztratím možnost poznat svět nebo mluvit se zajímavými lidmi...
Jen samé možnosti a rizika.
♥♥♥
A protože vážně nedělám nic napůl, jsem k nalezení i na  FB.
Statečně.
Brave...


4 komentáře:

  1. Risk je zisk! Je lepší litovat, že jsme něco udělali, než litovat, že jsme neudělali nic!Hezké zamyšlení....Měj hezký večer. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkám si, že člověk buď vyhrává, nebo se poučí.
      Spíš v to doufám...
      Zdravím tě srdečně!

      Vymazat
  2. Milá Janinko i strach a risk k životu patří.. Jsem pokaždé šťastná za tvůj příspěvek a tvé myšlenky.. Jsem vlastně šťastná že jsi... Mávám a pozdrav posílám ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni jsem opravdu vděčná tomu losu, co nás tehdy svedl dohromady! Bez tebe bych byla o tolik chudší...
      Slunečné dny přeju!

      Vymazat