čtvrtek 7. ledna 2016

Zmínila

jsem se kolegyni, že povečerech háčkuju přehoz na pohovku.
2.5x2m z tenké Glorie.
Děsila se té dlouhé monotónní činnosti.


Zvláštní.
Mě to naopak šíleně uklidňuje.
Večer za večerem, řada za řadou.
Když dny běží jak mají...

6 komentářů:

  1. I já dobře znám ten krásný pocit uklidnění ve světě kouzelné hůlky a oček, která se nesmějí sčítat. Jani přeji ti krásné večery. Z ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom podobně je to můj relax

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý den aspoň pár oček, viď?
      Přeju krásné dny!

      Vymazat
  3. Taky mě to bavilo, dokud jsem neměla děti, teď nějak nestíhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak začala až po narození syna.
      Věřím, že přijde doba, kdy i ty budeš mít čas jenom pro sebe.
      Držím palce a přeji vše dobré!

      Vymazat