sobota 18. listopadu 2017

U Evžena

V té milé kavárně,
v tomto týdnu.

♥♥♥

Básník evropského formátu.
Silný a naléhavý.
Tichý a skromný.
Sevřený a intimní.
V jeho verších jsme všichni tak zranitelní.
Je to velmi lidské a velmi krásné.
Velký nejen silou svého řemesla, ale především silou svého vnímání.
Petr Hruška.

Foto O. Hložek


Měl radost

Měl radost Adam
v pyžamu
a vykřiknul
po divokém dni
zrovna jsem se ptal na všechno
na všecko zase
Adam je samozřejmě nevlastní
problémy s různou docházkou má
se slohem
ten Adam
a horkou bezohlednou radost
večer v koupelně
byl jsem při tom
strašlivě jsem při tom byl

2 komentáře:

  1. Trošku Vám tu kavárnu závidím...😉, Nene moc přeji.To musel být úžasný zážitek.Asi by mi chyběl dech při poslechu jeho básní. Občas totiž zapomínám dýchat i při čtení jeho básní.
    Krásný nový týden a mávám ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nestydím napsat, že mi vyráží dech...
      Prostě - jsme z jedné planety. A navíc, Petr je fakt hodně na cestách, určitě bude číst i někde poblíž tebe!
      Přeju krásné dny♥♥♥

      Vymazat