pondělí 20. listopadu 2017

I když se to nezdá...

Taky ještě občas něco vytvořím.
A někdy dokonce i něco vyfotím!
Třeba ušiju pár tašek...





















                 




Spíchnu nějakou tu andělku...

A občas taky stihnu nějaký dárek...



Pořád toho mám víc v hlavě než v rukách.
Pořád odkládám jedno kvůli druhému.
Pořád nejsem disciplinovaná tak, jak bych chtěla.
Věčně jsem pozadu...
Naštěstí - pořád mě to baví...

♥♥♥ 

6 komentářů:

  1. Všichni jsme pozadu a nedisciplinovaní:-). Času se nedostává a nápadů je v hlavě tolik...
    Moc hezké tvoření, obdivuji Tvou kreativitu.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná všichni, ale k jiným jsme vždycky tak nějak shovívavější než k sobě samým, že?
      Zdravím tě srdečně!

      Vymazat
  2. Janinko, šikulko pěkně,co pěkně- nádherně tvoříš.. Šitá Andělka to já nikdy nedám, nezvládnu..To bude můj úkol na příští rok..Tak teď budu muset. I kdyby měl den víc hodin stejně bychom nestíhaly.. máme moc plánů, přání.
    Měj se moc krásně šikulko ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá,
      zrovna tobě nevěřím, že bys andělku nezvládla! Ve skutečnosti to není těžké. A navíc - mým hnacím motorem jsi často právě ty.
      Připustit si, že na všechno není a nebude dost času, že všechno prostě nezvládneme, to je, alespoň pro mě, dost obtížné.
      Zdravím a mávám!

      Vymazat