pondělí 20. srpna 2018

S davem

jedu v síťovkách...
Chudáci mí blízcí i vzdálení,
pravděpodobně aspoň jedna čeká všechny!



Pravdou je, že u mě doma byste už igelitku hledali marně,
ale používala jsem spíš tašky látkové.
Ty papírové s ohledem na dlouhou uhlíkovou stopu taky moc nepoužívám.


Zatím jsem vyzkoušela dva návody, ale další se z internetu jen sypou,
tak možná ještě nejsem u konce.
Je někdo, kdo síťovkám odolal?
Snažím se zpracovávat zbytky přízí.
Tak jeden oboustraný polštář.
Na mě trochu divočina, ale kolegyni se, doufám, líbil.


Čtverce vzdadu nesešívám ani nesháčkovávám dodatečně,
naháčkuju je rovnou.
Tenhle objev mě už mockrát uchránil nervového kolapsu...



C2C v procesu.
Jsem upočítaná, ale nadšená.
Alespoň než budu muset zapošít všechny ty konce!


Co je štěstí?
Nemyslím teď Heydukovu mušku jenom zlatou.
Ano moje milé,
myslím přesně tohle!!!
Výprodeje by měli zakázat!




7 komentářů:

  1. Tvé tvoření je krásné. A výprodeje ani komentovat nebudu. :-D
    Moji mamku taky popadla síťovková mánie, ale já jim nějak nevěřím... Kolik toho asi unesou? A nevytahají se? Už už mi jednu taky chtěla darovat, ale já mám prostě své maxi látkové tašky a do nich se mi vejde, co si usmyslím. :-)
    Přeji ti krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si zrovna myslím, že se vytahají. Jednou jsem se až lekla. Ale možná jenom záleží na použitém vzoru nebo materiálu?
      Měj se moc hezky!

      Vymazat
  2. Janinko milá... síťovková epidemie vypukla a já tleskám.Všechno je lepší než igelit.Takže i já ujíždím na nich. Tvůj polštářek je dokonalý a je v dobré společnosti 😊. .. A já neříkám štěstí,ale ráj je u Tebe.😉
    Mávám a objímám 🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráj, tos řekla krásně! Stejša posílá pozdravy, vede si jí u mě dobře!
      Objímám!

      Vymazat
  3. Na síťovky se taky chystám. Budou to dobré dárky pro kamarádky.
    Krásně tvoříš!
    Měj hezké dny!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Taky obdarovávám hlavně kamarádky, jinak nevím, kam by se mi ty tašky vešly, ale nemůžu si pomoct. Hlavně u klubíček, které se mi na nic jiného vlastně nehodí...
      Krásný konec srpna přeju!

      Vymazat
  4. Ať žijí síťovky! Ráda je při nákupech vidím!

    OdpovědětVymazat