pondělí 21. května 2018

Na háčku

mám pořád něco.


Brumíci už jsou dávno u nových majitelek
a doufám,
že donesli trochu radosti...
Tolik je nám jí třeba!
A velká radost pro mě.
Ta nejhezčí kytka, kterou jsem dostala.
Z místa, kde zpívají ptáci, voní rybníky a létají Světlušky...


Díky za to. Nejen za to!


13 komentářů:

  1. Janičko, medvídci jsou roztomilí a určitě jsi jimi udělala velkou radost. Kytice je kouzelná. Hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, to doufám, protože dělat někomu radost považuju za jeden z nejdůležitějších úkolů...
      Měj se hezky!

      Vymazat
  2. Jé, méďové jsou správňácký. :-) A kytička úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vždycky mě nejvíc natrápí to sešívání.
      Zdravím tě srdečně♥

      Vymazat
  3. Méďové jsou super a kytička, ách! Voní jarní loukou...:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A divila jsem se, jak dlouho vydržela krásná a voněla vším tím kouzlem, co v ní bylo...

      Vymazat
  4. Kytička s atmosférou, takových by mělo být víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co mám na tobě nejradši? Jak přesně zasáhneš to podstatné. Ať je to v textu kdekoli!

      Vymazat
  5. Kytice z lučního kvítí je ta nekrásnější, co znám a pro mě cennější než nejdražší pugét z obchodu!
    Medvídci se Ti moc povedli ;-). Měj prima dny. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vidím stejně. Plus přidaná hodnota toho, kdo ji daroval...
      Zdravím a mávám!

      Vymazat
  6. Brumíci jsou perfektní a takovou kytičku mám nejraději. Vždycky se těším na kopretiny, zvonečky.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopretiny a vlčí máky a ta vůně spojená s místy!
      Krásné klidné dny přeju!

      Vymazat
  7. Janinko medvídci jsou opravdu úžasní 🐶.Moc se ti povedli šikulko..A mé milované kopretinky mám spojené s moji bábinkou.
    Mávám a objímám moje milá.❤❤❤

    OdpovědětVymazat