čtvrtek 9. března 2017

Ještě únor

zpětně!
Mám moc ráda blogy, kde autorky publikují často.
Pravidelně.
Klidně každý den.
Pořád si říkám, že tady budu taky, ale nějak se nedaří a týdny letí...
K projektu Zdenky.
Panenka únorová.
Věděla jsem, že bude bílá, ale dlouho se mi bílé merino nedařilo sehnat.


Protože jde o projekt na celý rok,
přemýšlela jsem, kam jich dvanáct pověsím.
Nakonec jsem je předělala na stojací. Kupodivu opravdu samostatně stojí.


Plstění mě celkem chytlo, je to práce na večer
a waldorfské panenky se mi opravdu zalíbily,
tak ještě další...


Pravda, co se účesů týká, ještě kus cesty je přede mnou...
Taky jsem trochu šila.
Pro T. postavička z jedné pohádky,
střihnutá od oka.


A na nový přehoz nové polštáře.


A háčkuju vlastně pořád...



♥♥♥
A teď už opravdu březen!!!





2 komentáře:

  1. Janinko tvá únorová panenka je nádherná.
    Jsi krůček dopředu.Já jsem sněhově bílé rouno ještě nesehnala a stojací panenky mám také v plánu 😊. Máš drátěnou konstrukci,a nebo stojí díky stojánku. Tyto dvě možnosti mne totiž napadly... Tvé šití je parádní a háčkování na jedničku.
    Přeji ti krásný víkend a mávám.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni děkuju.
    Panenky stojí bez konstrukce nebo stojánku, prostě jsou dole zaplstěné dorovna. Drží celkem pevně. Zatím jsem kupovala merino u nás v papírnictví, ale budu objednávat z internetu, výběr je neporovnatelný.
    Zdravím tě srdečně!

    OdpovědětVymazat