neděle 11. října 2015

Některé dny

pracovně náročnější než jiné.
Jsem o to vděčnější za domácí pohodu,
kde dny plynou, jak mají...
Večer pak beru do ruky háček


Dvě čepice a šála pro T. Akorát včas, ráno bývá kolem nuly.


Pléd, který muže být šálou, pončem, rukávníkem - jak bude třeba.
Koupila jsem čtyři knoflíky. Následně jsem vyrobila pět dírek!
Ráno jsem pak koukala...
To jsem celá já ♥

Momentálně pracuju na háčkované dece po vzoru mnoha dalších.
Jde to samo, přibývá krásně a hřeje už teď.


♥♥♥






9 komentářů:

  1. Ale tady je někdo opravdu pilný !...já se zatím ještě s tím těžce smiřuju, že si venku bez šály a čepice nesednu, ještě minulé pondělí jsem se slunila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím jsem starší, tím mám podzim raději. A jaro. Jako básníci...

      Vymazat
  2. Ta čepička je krásná - docela bych ji také chtěla vyzkoušet. Najdu někde na webu návod? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, návod nemám. Podle obvodu hlavy vypočítám velikost placky, pak dělám normální kruhové řady. 1.DS háčkuju hned za 2ŘO na začátku řady, aby byl šev rovný. Přízi při střídání nestříhám, ale táhnu po rubu. Ukončuju račím sloupkem.
      Mávám a zdravím!

      Vymazat
    2. Děkuji...už se těším, až vyzkouším.

      Vymazat
  3. Teda, tak ten háček už závidím. Vůbec se k němu nedostanu a to mám tolik plánů...... snad se brzy poštěstí.
    Moc pěkná práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že teď trávím s háčkem docela dost času, dokončuji deku.
      Mávám!

      Vymazat