úterý 4. srpna 2015

9.

V pondělí měl T. narozeniny.
Slavil je čtyři dny!

Miluje lodě třídy Olympic. Raketoplány.
Nejvíc výškové stavby od Big Benu až k Burdž Chalífa.
Denně mě učí trpělivosti a bezpodmínečné lásce.
Je mu devět.
Děsí mě, jak moc jsme si podobní.
Občas si ještě přijde pro pusu.
Jsem tak vděčná za každý jeden den!
Vím, že jsem vyrobila už spoustu chyb a mnoho jich ještě udělám,
ale moc si přeju aby se mohl - až mu jednou bude ouvej - vrátit do dětství.
Alespoň v myšlenkách.
Aby tam našel milující mámu s tátou,
bezpečný domov,
jistotu a útočiště.
Kořeny a křídla.

Pinterest

♥♥♥

Někde vzadu v hlavě ještě Petr Hruška -

Lhal jsem ti po celý čas,
chlapče,
že se netahám s marností.
Že usínám chvíli po tobě
a nepekelcuju po samotách
s varletem holé žárovky u stropu.
Lhal jsem ti,
že chlístance po stěnách 
jsou dobré mapy,
že jsem četl smlouvu se světem
a že je psána srozumitelným písmem,
podobným matčinu rukopisu.
Lhal jsem.
Jen rajčata na betonu 
jsou pravda.

2 komentáře:

  1. Dětství je ta největší deviza, kterou může rodič dítěti dát a já tvrdím, že co od rodičů dostane / nikoliv hmotné statky /, to ho provází celý život....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moji rodiče byli zaměřeni hlavně na výkon, tak svému synovi chci předat něco trochu jiného...

      Vymazat