čtvrtek 14. května 2015

Poslední dobou

Tvořím tak nějak nárazově.
Občas si připadám jako králíček Duracel, jindy s vypětím sil zajišťuju jen nezbytný provoz domácnosti.

Pončo čekalo na svou realizaci celý rok, přitom se háčkovalo moc dobře.
Jemné barvy a jednoduchý vzorek.


Dečka na balkónový stolek.


Sedáky na lavici teprve v procesu tvoření.


(Tuším, že největší problém bude šití zadní části...)

Ráda nosím náušnice, ale jejich ukládání mě léta rozčilovalo. 
Zkoušela jsem kde co - průhlednou mísu, zavěšené na obháčkovaném ramínku, páry v knoflíkových dírkách...
Teď zkouším tenhle systém, a zatím mi vyhovuje nejvíc:


Dřevěná krabička, uvnitř polystyrén obalený látkou. Náušnice se do něj zapichují, pojistky mám v mističce vedle.

Miluj svůj život. Každou jeho minutu.
Snažím se na to nezapomínat.


Jen se neboj, jsem pořád s tebou,
to ostatní je jenom tak...



8 komentářů:

  1. Tvůj příspěvek mě potěšil dvakrát: poprvé kvůli ponču - právě dnes jsem o něm přemýšlela, jak jsem ho jako dítě nosila a že je to vlastně děsně chic! - a podruhé kvůli citátu od Kerouaca - což je srdcovka mého dospívání. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dětství jsem pončo sice nenosila, zato teď to, doufám, doženu!
      A kdo by nebyl On the road...
      Mávám!

      Vymazat
  2. Tak teda - pončo je úžasné, zrovna včera jsem si dodělávala pléd na zimní večery s knihou, tak ho budu muset taky vyfotit :-) ale tento systém na ukládání naušnic by u mě asi neuspěl - počítala jsem to a mám 126 párů :-D takže mám na to speciální koupený otočný stojan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak koukám, nejsi žádný troškař!
      Děkuju a přeju krásné dny.

      Vymazat
    2. Jani počkej až spočítám knížky :D to bude teprve číslo :D

      Vymazat
    3. Určitě pak dej vědět, jsem zvědavá!

      Vymazat